Tja

Hej


nu e jag här igen hehehehe ;)

Har varit på kaffe hos sanne ja där var Marcus samt tomas , där satt vi å tjata hela hela tiden i typ tre timmar var verkligen helt underbart att snacka ur sig lite om allt å inget verkligen ;);) så nu har vi bokat massa massa tjat stunder hihi fram över å det e gott för det e dom jag verkligen trivs med mm å vi kan verkligen pratat om allt ;);)

så nu drar kulturkalaset i gång här i gbg gud vad kul eller inte hahaha men på onsdag då ska vi ut på stan å höra lite bra musik faktiskt det ska bli trevligt hehe å då ska ju ja vad ska ja kalla han min marcus kanske ja då ska han med en tur med det kommer bli grymt trevligt;).....

Ja nu har han ju flyttat in härå jag tycker det e mysigt fast jag vill så mycket mer å ja det vill ju inte han just nu han vill vänta säger han medans han flirtar runt med massa andra på den lilla porr sidan qx där typ alla bara söker sex mm e så trött på det nu å funderar på att ta bort den faktiskt  ett tag ;) för å se hur det kommer att gå ;);)

ja ja mina underbara vänner nu så får det vara bra för i dag tycker jag kommer att komma mycket mer i morgon kan jag lova er hihi ...... puss puss er Christian ;););)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0