Goden dagen ;)

TJA
Ja i dag känns det som en liten jobbig dag faktiskt vet inte varför men ja det gör bara det ;(

kan ju ha med alla känslor man har å som man försöker bli av med men ja det går ju fan inte hjääälllllllllpppppppppppppp vad ska jag göra ???

ja jag behöver någon som verkligen tar mitt hjärta med storm å ja kan fan någon göra det nu då ;);) för det e grymt kul att ha han här verkligen älskar det men ja jag vet att vi inte kommer att vara mer än vänner nu har jag kännt åå ja då får jag ju faktiskt se till att gå vidare med mitt lilla liv jag ;);) ,...


Men ja hur gör man det å hur ska man tänka mm å hur ska man gå till vida med det ?? ja jag vet inte för det är ju som om man har ett stopp i sig att man fan inte vill det men att jag måste gåra det , har fan mått dåigt nu i 3 dagar på grynd av mitt jobb samt om allt det här å alla tankar å känslor mm  så ja finns detnågon här som läser detta så var vänliga å hjälp mig ;);)


puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0