20011-08-10

Ja vilken vecka det har varit , mycket tårar samt mycket glädje mm, men vad gör man med alla dessa känslor man har i sig å som man bara vill ge men personen vill inte ta emot det , vad gör man när man känner så stark för honom men han bara kasta bort allt.  verkar ju inte ens vilja göra något med det som faktiskt finns å som vi faktiskt båda känner. Men ja jag e ju grymt glad att vi e vänner mm å att vi faktiskt kan prata mm med varandra, så om det finns något som heter tur samt lycka så undrar man ju vart den finns... så ja vad gör man ska man gå vidare å glömma allt å försöka fixa att bara vara hans vän eller ska man försöka att visa att han faktiskt ska släppa å ge mig en chans ;) ja vad ska man göra........

Mina känslor e starka å ja dom kommer ju inte att försvinna bara sådär , å ja vill man verkligen försöka tränga in känslorna i ett hörn ett tag å ja går det ,

Ja jag hoppas att vi kan prata å då menar ja verkligen prata utan massa runt oss mm ,
Men jag vill verkligen allt å ja jag vill inte förlora våran vänskap

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0