20011-08-09

Man öppnar sig å man berättar allt samt om vad man känner mm, sen får man höra samma från den andra men det e ett stort men å varför , är det inte bara å köra å se vad som händer eller ? vi tycker ju samma om varandra.
Men nu verkar det som att det fel allt ja gör mm, å ja att han säger en sak till mig å sen ser/hör man på ändra vägar andra saker , men ja det bryr jag mig inte så mycket om men ja det känns.

Så ja nu ska vi bara vara vänner tycker han å at vi ska ta det från där....

ja e trött å känner att ska man verkligen våga känna för någon längre .... senare ;) ja nu så känner jag att det faktiskt e bra mellan oss å ja jag tror faktiskt att det kommer att bli det med ;) lycklig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0