Tja

Ja nu e det bara några få dagar kvar till flytt;) det känns faktiskt underbart verkligen ;) att få ett eget kryp in ;).
ja i helgen var det jobb å jobb , å efter jobbet i söndags så blev det party på lilla london sen vidare till park lane ha fan vad kul det var hihihi.....

så nu ska jag faktiskt snart ut med mina hundar å vi ska ta en lång promenad sen så bär det av till mitt lilla jobb 12-19 blir det i dag underbart hihi sen så e man ju ledig i morgon å så jobbar man två dagar å blir sen ledig i 4 göööttttttt;)

ha en underbar dag alla så hörs vi ;) kram

ps, läs nu inte allt på en gång hehe;)

å jo ni som undrar ja mitt ex kommer altid att finnas i mitt liv så länge våra hundar lever mm ;) då vi har delad vårdnad på dom.........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0