VAD TYCKER VI???


Kommentarer
Postat av: Henrik

Det är naturligtvis dåligt att man har ett system som inte följs och att det leder till relativt ofräsch mat ut till gäst. Värmeskåpet håller dock en bakteriedödande temperatur vilket innebär att maten inte blir dålig. När man säger att gammal mat serveras har man i många fall rätt men att en medelsvensson tänker sig gammal mat som dålig mat, vilket jag kan tänka mig, gör att det verkar värre än det är. Det är dessutom Mcdonalds själva som definierar 10 minuter gamla hamburgare som dåliga vilket jag tycker är lite väl snävt, att höja denna gräns till tex 20 min hade inte påverkat nämnvärt. När en hamburgare har legat i över en timme är det dock problem, men det känns som extremfall.

Kontenta: SVT framställer det som värre än det är, hade i och för sig varit dålig journalistik annars då de redan från början valt infallsvinkel.

2010-05-28 @ 12:05:14
Postat av: Christian

Tack för detta inlägg ;)

2010-05-29 @ 13:07:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0