Hej

Tja Läget???  lämna gärna lite spår efter er här inne ;)

ja då e våren här å gud vad det e underbart verkligen;) å man har börjat jobba nu efter en tids sjukdom ,)

Man har så många tankar å funderingar just nu kring allt vad e det man gör i  livet just nu å  vad vill man göra mm,hur mår man hmm ja den frågan e svår för utåt så mår man ju skit bra men inne i kroppen själen vete fan hur man mår faktiskt, har ju fått diagnos innre sträss mm å hmmm ja den märker man ju ibland kan jag ju låva ,) men det e inte många som fattar vad det e å många frågar hur jag kan ha det då jag inte har jobbat så mycket i det sista men hmmm allt har inte med jobb eller familj att göra vissa saker kan man inte förklara å ja så e det bara ....

Men snart e sommaren å våran vecka i falkenberg här å det ska faktiskt bli helt jävla underbart......


kyss på er å vi hörs snart ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej mitt hjärta

alt bra ? Antar att du vet att vi ska skilja oss, har flyttat till landet, träffat en grek ..ja massa kul anyway

pusssss miss u

2010-04-19 @ 19:00:17
URL: http://livetochmary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0