Underbar dag ;)

Hej ja nu har vi fått våran nya hund ;) lester heter han hihihi det e en nakenhund ;) han e så underbar så det finns inte , trodde inte att jag skulle gilla att ta på han men han e så mjuk å go så det e inte sant ;);) Ha i fredas försökte jag ta en tid på jobbet 5 ggr men fick den inte varför har jag ingen aning hmmm men ja ska det jävlas så ska det tydligen trodde dom hade pratat med damen men tydligen inte. men ja det fattas 6 timmar för mig denna månaden så undrar hur dom ska fixa det ....... Nä nu så ska jag snart ut med mina djur jag å sedan städa lite här hemma ;) åå om lite mindre än 4 månader blir jag 30 år hehehe nice ;)

Kommentarer
Postat av: Stefan Bengtsson

Tackar :)

Postat av: mary

en naken hund..fyfan :) heheh ..ja vete j om ja kan komma då men ska se på det :)

2009-10-01 @ 12:20:25
URL: http://addesmams.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0