MÖTE

Ja då har man varit på möte i dag på jobbet å fött höra att man har dalat man e inte lika bra som man var i början hmm okej man har Jobbat där över ett år å får höra det nu jaja, sedan så får man höra att enligt NÅGON att man har klagat på mig att jag inte jobbar bra å att jag inte gör det jag ska hmm å det e arbetsledarna som klagat konstigt att jag inte har fått höra det då tycker jag.... sen så gör ju NÅGON alldrig fel å det ska slutas med att prata på jobbet om jobbet mm ingen ska göra det, å ja det finns ju några som jobbar mindre bra på jobbet en mig enligt vad jag vet så jag tycker det e lite konstigt, å varför jag bara får natt tider enligt dom var att det inte e så många arbetsledare som vill jobba med mig då det kan ha att göra med min attityd sa dom hmm finns ju vissa som har värre en mig där med så hmm jaja vi får la se hur det här artar sig men enligt mig så var ju allt mitt fel å att folk pratar mm e mitt fel å att det e massa tissel å tassel e mitt fel ... enda som var bra e att jag e ärlig å att jag vågar prata mm. så nu skulle jag glömma NÅGON å glömma allt som varit å se frammåt å bara jobba på som bara den .......Men om man ingeet får veta hur ska man då kunna ändra sig?? då det bara e vi arbetare som gör fel å inte dom höger upp .......

Så det skulle ju vara kul å få veta vem av natalie,otto,stina,madde. som tycker att jag jobbar dåligt å inte sköter mig , då ingen av dom sakt något å som vill jobba med mig ,(dom vill ju att jag ska jobba med dom ) i alla fall otto å natalie vad jag tror  mig veta ......

jaja nu ska jag snart ut med hundarna sedan ska jag tvätta med min man då vi har tvätt som inte e av denna värd....

kram kram så hörs vi-....

Kommentarer
Postat av: linda

låter som ett underbart möte du haft!!! vadå attityd?? när fick du det? tror bara det är så att folk inte kan ta nån som är rak och ärlig , grrr .... dom kan skita ner sig .!



ha det bäst ! kram

2009-09-02 @ 19:50:33
Postat av: MARIE

Fan va trist..bry dig inte..lätt o säga men du e stark..du vet ju själv vad som e rätt o fel :)



love u

2009-09-03 @ 13:02:22
URL: http://addesmams.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Hej chris!

Jag kan säga att jag har inga problem med dig och jag tycker det är dåligt att du bara får jobba natt. Det finns så många mer som jag har problem med och du är inte en av dom och andra sidan orkar man inte lägga ner energi på dom som latar sig och skapar sin attityd det lönar sig inte i längden. Jag har inte vart med i denna diskusionen.

2009-09-04 @ 17:37:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0