Hej Hej hej

Ja det var inte i går jag skrev inte ;) jobbat i helgen mm å ja har inte orkat skriva men här kommer lite i dag . Ja vad ska man säga det finns ju vissa som har ont av min blogg ett ord till er bara sluta läs då vem har Sakt att du måste komma in här????? Jobb helgen har faktiskt varit bra å mycket trevligt faktiskt;) i dag blir en dag att bara vara å ta en lång tur med hundarna å njuta av hösten ;)om nu det fina vädret håller sig ... I veckan som nu har börjat så ska jag försöka se om det kanske kan komma ett nytt jobb in i mitt liv det vore ju kul faktiskt ;) kram kram hörs snart ;)

Kommentarer
Postat av: MARIE

sluta int als...due duktig..jag läser :) i lov eit

2009-09-22 @ 20:19:12
URL: http://addesmams.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0