God morgon ..

Vilken morgon sov till kvart i nio i dag mm mm  fan vad gott ;);)

Har en dotter här som löper å hon vill inte ha sin binda på sig så hon tar bort den å biter din i miljoner bitar mm det e så kul att städa cirka var 10 minut eeee nej.....

Ja nu har ju hittat massa släkt på min pappas sida på facebook å det e kul verkligen , lite kusiner samt mindre syskon hehe .

Så folk vad ska man finna på i dag ? ska ju inte jobba fören lördag natt 01-05 mm så kul det e med sådana tider verkligen ,) men men det e gott folk som jobbar så det ska la gå ;)
Nä ut med hundarna nu tror ja å sedan ska jag börja städa å fixa lite här hemme ;)

kram kram

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Hej! Vad roligt att du söker släkt på fejjan =) Du skickade en inbjudan även till mig för att vi hade lite gemensamma vänner osv.. ska bara berätta hur det ligger till med mig då :)



Mikael Eriksson( Fd Salhen) Kenneths bror, träffade och gifte sig med min mamma när jag var bebis. Så vi är släkt på långväga vis. Jag har även skickat lite utav mina kontakter till dig som på något vis är släkt med Keneth/dig..hoppas du får nöje av detta =)

2009-09-06 @ 23:03:15
URL: http://mammajeanette.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0