Hej på er alla ;)

Hur har eran helg varit ????? Min har varit jätte bra ,fast sjukdom så har den varit helt ok. Var hos läkaren i fredas å fick citodon mot min värk mm å tack för det nu kan jag leva ju ;);) Så det har varit tur till Ikea där det handlades lite nya jul saker hehehe mm jag vet det e sjukt att man kan handla sådana saker redan det borde inte komma ut fören i november tycker jag ;) I går skulle jag till läkaren på prov tagning hmmm fyfan vad det inte var kul mår fortfarande inte bra efter det som hände. Kommer in på deras provtagnings rum som typ var en garderob mmm med en kontorsstol till mig , sitter där å väntar på att nålen ska in i armen på mig men det händer inte så mycket å hon ber mig slappna av men ja skulle jag göra det så skulle min arm åka ner i golvet då där inte fanns något stöd för armen , så då händer följande jag blir yr som fan slutar att andas samt börjar att kräkas , läkarna börjar typ att höja rösten andas andas å jag känner att jag bara mer å mer börjar att försvinna ut i ingenstans så dom drar mig bakåt i stolen kyler ner mig då min kropps tempratur stek väldigt mycket å fick i mig lite lite vatten , så fick jag gå ut i vänt rummet å lägga mig ner i ca 30 minuter å då kom det sedan en stol med stöd för armarna en sådan som dom ska ha , å ja då tog det ca tre sekunder å byte av arm vänster till höger så hadde dom fyllt två rör med blod å allt var klart. Men mår fortfarande inte bra efter det e som o min kropp fick en chock å ja den blev bara konstig. Men i dag ska jag till jobbet å jobbar 10-19 å får hoppas att allt går som det ska ;);) kyss & Kram på er alla ;);)

Kommentarer
Postat av: Marika

Hoppas att du mår bättre nu...låter inget vidare det du varit med om....

Kram kram

2009-10-29 @ 00:03:54
URL: http://familjensandells.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0