Hej

Hur e läget med er alla ??? Här hemma e det bara fint så det e, fast har börjat bli väldigt trött mm å ja det brukar jag ju vara innan jag blir dålig så nu kommer det nog en sjukdom snart hehe. Har just läst å funderat lite över lilla älskade Maries blogg hehe mycket att tänka på när man flyttar bort från nära å kära.....Har varit ute med hundarna nu å gett dom mat så nu e dom så glada ;) det känns att man har en hund till kan jag låva han lämnar mig inte i 5 minuter å ja det e lite jobbigt faktiskt han går inte ens med jenz ut han stannar vid dörren på utsidan Hahaha. men men det går kanske över efter ett tag han har ju varit här i 3 veckor nu bara. Nu har jag börjat leta hus med men hmm fan det e svår att finna ett som passar min familj bra å sen hyran hmm allt ligger nästan mellan 10000-20000kr i månaden i kallhyra fattar ni hmm det e fan inte klokt men men det finns andra men ja dom ligger ju så långt bort , jaja nog om det . På fredag jobbar jag 12-23 orkar fan inte å det verkar inte vara någon som vill jobba 4 timmar heller *snyft* Ha det så fint mina vänner så hörs vi ;) Kram kram

Kommentarer
Postat av: Stefan Bengtsson

haha, okej! Tack antar jag :D



Läget med dig?



kram!

Postat av: Stefan Bengtsson

oj, du det var länge! :O kramar om



kram!

Postat av: mary

vad har du då funderat hjärtat :) hi hi pösspå dej

2009-10-15 @ 14:28:08
URL: http://addesmams.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0