Hej alla glada ;)

Ja då var det änu några dagar mellan mina inlägg hehe men nu kommer det ;);) ... I lördags så var det Party med några arbetskamrater å det var mycket trevligt verkligen fylla å åter fylla var det hehehe men det var trevligt så vi var hos lilla Stina å hon hade faktiskt mycket mysigt hemma med tanke på att dom faktiskt e tre som delar bostad ;) Å eter det så tag jag å jennifer en tur till stan där vi först tog vägen inom jobbet å stillade våra magar hehe sen bar det av mot Gretas som är en (gay klubb) å det var faktiskt ganska kul då det var en dragshow där ;);) Sen fick jag ju av dj zocky veta att min man var as dragen å att jag skulle se om jag fan han hehe åå ja det gjorde jag med efter ett tag på utsidan hehe lilla gubben så nu har han lovat att han inte ska ut fören kanske efter nyår *ler*.. Sen har det faktiskt varit lungt , på Tisdag så drar vi till Östersund å e borta i ca 8 dagar å det ska bli riktigt kul faktiskt var ett tag sedan man var där.. Kommer här över nu en bild från Festen .... Kram på er alla Kyss kyss......

Kommentarer
Postat av: Marika

Ha ha så roligt ni måsta ha haft:)

Mina kompisar drog med mig till Gretas för ca två år sedan...när vi va i Göteborg en helg... Va skitkul där ju:):) Ha det så bra!!! kramis

2009-11-12 @ 10:21:43
URL: http://familjensandells.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0