Hej alla Glada ;)

Hej Sitter nu här å tittar på efter tio på kanal 4 då det handlar om bloggande samt om det här med det främlingsfientliga partiet som får ha annons med i tv4 men ej får vara med i humor programet parlamentet å ja vad ska man säga om det ??? jag tycker ju att det e dubbel moral av tv4... samt om bloggandet så pratas det mycket om att folk e för unga å att många har börjat bli mycket på hoppade samt förföljda på sin blogg... Vad tycker ni om det här ????? Nu e det bara 4 dagar kvar tills vi ska åka mm fan vad gott det e ;) i dag blir lite städ mm här hemma samt att förbereda lite för alla jul saker mm som vi måste göra innan vi åker ;) Nu vill jag ha sommar fan det e 0.2 plus ute samt storm å det e verkligen inget jag tycker om kan ja lova ... Var å fick svar på mina prov svar hos läkaren i går å hmm det var ju inte så bra min vilopuls var på 100 å det ska ligga på 60-70, så det var inte bra samt mitt ph värde var mycket högt å var i risk sonen , så mycket mycket mycket vila samt avslappnande övningar mm så ja måste typ vara vilande utan stress i ca 2 veckor till att börja med ;);) kul kul .. men men tänker man på sig själv å inte bara på jobb ekonomi jobb mm hela tiden så går det ju men hur många av oss tänker mer på oss själva framför jobb mm ????? Nä nu så ska jag snart ut en tur med hundarna å sedan städa lite å senare i eftermiddag så ska det tvättas ;) kram kram......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0