Tjohooooo

Hej på er alla glada Hahahaha mm just det ni alla k55 are som älskar livet hehe;);)

ja i dag e det måndag å fan det e sol ute fan vad underbarat verkligen ;) ska nog till slottis i dag med hundarna  ja kanske ;) viss det inte blir det så blir det ju en ute dag man kan ju fan inte vara inne nu när det e sol fan ;);)  ja man e ju ledig till fredag då man fan än en gång jobbar natt fan blir man straffad bara för att man står för vad man tycker eller ?? hmm känns fan så då man bara jobbar natt å att så fort man tar en extra tid så e det då någon som tar bort den å ger den till någon annan å mm fick ju då veta att det e ju inte cina inte så skulle inte hon göra så hon tyckte jag skulle prata med johanna hmm jaja jag skiter fan i vilket e så förbannat trött nu så det finns inte, .
Ja man har ju hört hur mycket bättre det e på backaplan å att det e mer ordning ´samt att alla behandlas lika mm å det e ju skit kul verkligen ...

Ja jag har ju med sökt mig dit faktiskt så vi får la se ;)  johanna n fråga om jag inte ville jobba hos henne ;););) men hmm ja jag vet inte all negativa tankar man hadde om mc innan man börja har ju blivit verkliga å ja dom lever ju verkligen upp efter deras rykten så hmm ja kan man komma till ett annat så vore ju det underbart men hmm just nu så söker ju fan halva sverige jobb..


Ja jag mina älskade vänner vi hörs ,;););)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0