Sjuk

Hmmm sjuk fan inte kul inte har feber å snuvig som fan , försökte ringa jobbet i dag blir så jävla trött på att dom inte kan ha en tid man faktiskt kan ringa jag ringde i en timma å det var fan upptaget hela jävla tiden hmm om dom nu vill veta att man e sjuk kanske man ska tänka lite eller?? ja jag messa min chef jag å hon hatar ju det men vill dom veta det i tid eller när man ska börja e så trött på det där jag ....

ja jag gör mat nu med massa massa vitlök i så det stinker som fan här hemma hehe........
Jenz han e på jobbet han  å det tycker han så mycket om hehe å så e det typ snöstorm med hahaha sen i kväll så ska han på styrelsemöte med hyresgästföreningen ja han e ju med i styrelsen där han ;););) http://lhsandladan.ning.com

ja så jag e söm en dö sill i soffan å bara e just nu min kropp e som en på 90 år just nu käns det som hehe;);)

kram på er ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0