Kyzzelikyzz

Hej ;)

Ja i dag e jag ledig å fan vad gott det var att sova till 10 helt jävla underbart haha;)
i går jobba jag stängning å ja det var helt okej faktiskt var inte så mycket att göra faktiskt , otto var lite dålig i går kväll hon hade så ont i sidan så fört hon rörde sig så trodde man att hon skulle dö hahaha hon e go hon ...

Ja i dag så ska jag städa lite jag å sen ska jag mysa med mina hundar samt ta ut bengan lite å städa hans äkliga bad som han grisar ner så fort han får nytt vatten hmmmm,

ja dom som ville att deras hund skulle bli pappa till novas barn hörde aldrig av sig mer ringde dom  men hmm ja dom svara inte å jag tala in på deras tele svar men hmm nä inget svar dom som var så fruktansvart intresserade .

jaja vad händer i erat liv i dag tro ;)

kyss på er  ......

Kommentarer
Postat av: linda å hugo

dom ska ska ha en SMOCKA !! ska bussa hugo på dom ... så dålig stil , kasst !! svårt med folksom verkar seriösa å sen visar det sig va tvärtom ... tråkigt för er :(

2009-03-16 @ 11:24:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0