God morgon

Tja ja då var det Fredag å man jobbar 10-19:15 å det e hysteri på jobbet hehe vi har kontrolanter som ska komma så nu har det jobbats å städats  dungnet runt i ca 3 dagar , å ja lite sent för att hinna med allt men men ....

Är våren på g nu kanske ?? Ja jag hoppas det ja , det har ju faktiskt börjat bli ljusare nu har ni märkt det ?? å det tycker jag e underbart gott ;).
Så snart så  e det dax för att ta på sig lite å sen gå ut med hundarna , å ja jag måste ¨ka lite tidigare i dag till jobbet då jag tvätta mina kläder där i går å ja det måste strykas mm  då det e mycket mycket viktigt i dag att allt e 100% å inget får vara fel..

Ja ja gott folk vi hörs ;) kyss.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0