Torsdag

Tja 

Ja då börja dagen med att jag skulle vara hos sjukgymnasten 08:30 hmm kom in 08:40 tider jaja dom har koll.
ja hon börja med massa fråger som tog typ 30 min sen jävlar börja det ,
hon drog å vred på min stakars nake så jag trode jag skulle dö å då menar jag det verkligen, å muttra massa om att ja den å den kotan ja hmm har du on där så trycker hon så gudarna hör mig.

 ja vad kom hon fram till ja att jag ska göra ugle övningar 10ggr om dagen i en vecka sen ska jag tillbaka på besök å se hur det e ;);) livet e kul...

Sen kom jag på att ja jag kan ju gå till ams å skriva in mig nu när jag bara har 10 timmar i veckan på jobbet hehe nice e not, så det har jag gjort i dag å när jag kom hem blev jag trött å ville inget då kommer min man hem med en tv som han fått av sin syster så nu har vi 3 st hehe en i varje rum nästan , nu fattas det bara en i köket HAHAHA...

å ja nu så fixar jag middag så det e klart å vad blir det jo det blir faktiskt kålsoppa så det blir mm så himla gott så det finns inte .

ja det e så lång jag har kommit i dag å kl e nu 13:47 å dagen e lång så ja det kommer nog att komma mer i dag ;) kram kram vi hörs ;);)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0