Tjoho

Heeej

Ja i dag var man ju inte pigg inte när jenz skulle upp fufan vad trött jag var kl 07:30 åjåjåjåj,
så jag gick i säng å gick upp kl 09:00 å ut med hundarna sen var jag död hahaha...

Åkte till jobbet kl 11.00 å var där halv  tolv å det var inte mycke folk inte ganska lungt ;);) när jag börja var jag i matsalen å lite i kassan bara, det var jag ,johanna,otto som var bäst hahahahaha love you;) vad vore jobbet utan dessa änglar ;)
å ja sen var kl 19 å ja jag gick å bytte om å gick till vangnen ¨å den fick jag bara vänta på i 2 min yes ;) .

Kommer hem tar lite mat mm ringer å ska prata med mamma hmm hon var på en hemma fest hon jaja vi hörs typ ;);)
Å nu sitter jag här med min älskade man å mina underbara hundar vid min sida ;);) å dricker kaffe gott gott..
Blir en lungn kväll framför tv:en å bara va mm det e livet det ;) kyss på er alla glada ;);)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0