Tja

Ja gårdagen var en ok dag ;) var så trött bara , börja jobba kl 14-23 det var ok var det me hmm ja det e ju ingen rolig tid inte
men det var faktiskt ganska lungt ;) det var ju tre av dom bästa som jobba hehehe...

Ja nu har ja varit ute med hundarna jag å funderar på om man ska ta ett bad kanske ;) ska ju inte jobba fören
kl 17 så jag har ju massa tid .

såg att jag å lilla lilla otto bara har hjälp till kl 19 i dag sen e vi ensamna tills vi stänger kl 22 å det e inte kul inte om det blir massa at göra. men ja det ska la gå det ändå ;)

nä nu så blir det kaffe å en cig sen blir det lite tv å ett bad tror jag hehehe,

jaja gott folk vi hörs i morgon se om det har hänt något kul på jobbet ;)

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0