Heej Alla goa å glada

Ja då var det fredag mm underbart mm visst för vissa ja ;) för mig e det bara att ta det lungt å lukta lite på en cider eller vinet;) för ja jag ska ju jobba jag 21-06 yes kul fan hmmm....

Har lagat en underbart god lunch å haft min underbara man hemma,;) han e bar go han å han har mitt hjärta  för evigt ;)
visst har man sina tjafs mm men fan altså det e underbart att ha han vid sin sida å ha hans försåelse .....

ja vad ska jag göra nu da hmmm ja jag har varit inne å läst på min underbara väns blogg(marie) å läst lite mm, å nu ska jag se lite tv å vila lite sen ut med mina vackra djur å sen sova en stund ;).
Kanske ska jag ta ut bengan lite (min ödla) å gosa lite ,) hehe han e så söt han ;);)...

Ja just det läser du här min lilla bror som i morgon blir 18 så Grattis å välkommen in i vuxen världen ;);)...


Kram på er alla ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0