Heeeeejjj

Sorry hehe har ni saknat mig ;);) hmm ja jag har ju jobbat så sent mm å har inte orkat skriva ;) men ja nu e jag här ,
Det e så tråkigt på jobbet nu för det e inte så mycket att göra vi har en jämn ström hela dagen ;)

i dag har jag jobbat mellan 12 -19 helt ok faktiskt å i morgon blir det 10-14 så gott gott ;);)..

ja nu e det top+p model å pizza mm det var gott verkligen ;) å kaffe mm mm mm , sitter här framför tv:en med nova brevid mig å jenz ligger sjuk i soffan med alice han hehe å e så dålig lilla gubben , jaja det blir la min tur snart då , fan vill inte bli sjuk en gång till....

nä folk e här i morgon så låvar skriva mer då ;);) just nu så e det lungt å stilla här å inte mycke som händer .

kyss på er ;);)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0