God morgon ;)

Tja gott folk ;)

ja nu har man sovit kom i säng kl 08:15 i dag var så pigg när ja komm hem från jobbet halv sju så det var inte sant fan vad jag hatar det när man inte kan sova, men ja jag somna ju å fan vad trött jag var halv ett när jag vakna fy fy..

ja du natten var fan inte rolig inte har nog aldrig varit med om så otrevliga å äkligat folk i hela mitt liv fy fan för vissa ,.
tur att otto å anneli inte var ensamna mellan 21-00 för då hade det inte varit kul då det kommer in ett gäng killar å ja otto e ju mörk å killen som kom in med en öl var med mörk å åla sig över på disken å börja skäfta då otta sa att han inte får dricka här inne så börja han bli otrevlig å börja äkla sig å skrek svarti svarti tills jag kom å fråga vad problemet var å att han skulle gå med en gång innan vi ringer ett samtal, men hallå du har ju tagit min öl vad e problemet sa han eeee ja du du beter ju dig som ja jag vet inte vad , då blir han galen å skriker va fan jag e la med meniska som alla andra , jo visst e du det sa jag men var som det då, nu kommer vi ringa så åker ni ut med hjälp ee va fan vi kommer senare sa dom hmm jaja gör ni det , men som tur va så kom dom inte.

sen var det lite otrevliga å drågade eller ja va fan dom nu var , å ja dom var då inte trevliga hatar jobba natt verkligen , har i natt kvar 19-06 sen nästa fredag sen vill jag fan inte jobba natt på länge....

nu ska jag å jenz köpa mat å ja det blir pizza  mm mm mm fan vad gott hehe,
jenz han har badat nova han  så nu e hon som en ny go hund, lilla mus ungen hon e inte ren inte  så ja hon får man inte lukta på inte hahahaha jaja nu orkar jag inte skriva mer gör det när jag kommer hem kl 07:30 , kram på er .....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0