Födelsedag

Ja då var det min födelse dag i da å hmm ja det e nog den tråkigaste jag haft  i hela mitt liv faktiskt fy,

min syster å syster dotter ringde Å sjöng för mig ;) det var la det enda trevliga då min systerdotter snart blir 3 årBlink

fick ett mess från min mor grattis å ha en bra dag mm tack tack ;(  jaja det kan ju inte bli sämre nu ,
min man han jobbar slutar vid kvart över 5 sen ska han på möte kl 18 ca så ja han ser man inte fören typ halv åtta .

men ja det blir nog en trevlig å mysig kväll får vi hoppas ;)
min mormor kommer ju faktiskt å morbror dom bor ju inte så långt bort,

jaja det får vara allt för denna stund ;)

Så nu ska jag vara i min ensamhet å tycka synd om mig själv å gosa med min hund(dotter)....

hörs kanske senare ..

kram kram

Kommentarer
Postat av: Linda å Hugo

hörrdduu dduu dduuu .. jag å hugo ringde faktikst å gratta dig ha ha .. tack för hjälpen m samtalet igår!! kram

2009-01-20 @ 10:54:09
Postat av: Anja

Men jisses! Du har ju fyllt år. Grattis i efterskott :-)



Kramar

2009-02-05 @ 13:12:17
URL: http://www.ausgeflippt.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0