Tja

Nu var denna arbets dag över mm gott gott för i morgon då e man ledig haha fan vad gott;);) då ska jag åka på tur med hundarna jag.

det har varit många på jobbet i dag faktiskt å alla sluta kl 16 ;) vi var typ 2 st för många tyckte jag ,
sitter här nu å dricker lite kaffe å har nyss pratat med jenz han ska köpa med sig pizza hem mm underbart gott med köttfärsås på å extra ost haha fan vad det e gott ;)..

På torsdag då jobbar man 8-14 det e en underbar tid verkligen ;;);)
har nog lite bilder å mer att skriva i morgon ;) men nu har jag iallafall kladdat lite här i dag med;)
hoppas allt e bra med er som läser här ;) å skriv gärna lite då å då e kul att läsa kanske kommer det med en dag ;);)

kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0