Tja läget alla guppisar...

Hej ja det har inte hänt så mycket faktiskt sedan ja skrev sist har varit ledig från jobbet å har kanske inte mått så bra men ja man lever å har familj å jobb så hmm ja man får la tänka bort lite då å då på det som dyker upp i huvet ibland...

ja jag har nog mer känslor i mig om jobbet än häromdagen det e nog dax nu att börja leta nytt på alvar faktiskt,
nä gubbar å tanter nu ska jag fixa lite här hemma med mera å ja kanske kanske skriver jag mer senare ,

HÅNGEL PÅ ER....

Kommentarer
Postat av: Linda å Hugo

hej hej !! äntligen bloggar du ;) det låter inget bra att du inte mår bra över jobbet :( håller tummarna för att du hittar något annat !!

nu ska jag till doktorn, bbllääääää!!



härlig bild på jenz o vovvarna :)



ha en bra dag , kram Linda å hugo



2009-02-17 @ 07:59:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0