Snö snö

Hej

ja i dag klev man ju upp vid 10 tiden å fan vad trött man var , har jobbat stängning två dagar nu å ja det har faktiskt varit helt okej å allt har gått skitbra verkligen.

i dag se e planerna att städa,kolla tvätt tid så man kan tvätta jobb läderna;) å ja bara vara, jenz han e i Borås å jobbar i dag hehe å ja han Älskar ju å köra där hehehehe.

I morgon så jobbar jag 20-05 hmmm ja natt natt hmm det e så tråkigt men men ;)
Fick veta i går att jag får reda på om jag får det jobb jag sökt inom 2 veckorså ja vi får se vad som händer ;);)

kram på er skriver mer senare låvar ;)

Kommentarer
Postat av: lindaaaaa

vad för jobb har du sökt???

2009-02-19 @ 14:33:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0