MELODIFESTIVALEN

MELODIFESTIVALEN hmm vad e det som har hänt? vi har Alcazar, Nina, Shirley, som var skit bra å som skulle kunna få Sverige vidare  men vad hände?? har vi slutat rösta på dom vi tycker e bra å börjat med dom vi tycker e sådär å som vi tycker lite synd om eller vad ?
ja jag fattar inte , vad var låten snälla snälla för något?? skulle den gått vidare ?? tror inte vi skulle tycka det var något bra eller??
Tack å lov så kom ju Alcazar vidare till globen , skit bra låt verkligen ...

Nä det här va fan inte klokt ett bra band som kom vidare å juryn va fan e det för något da dom kan ju bara inte mena att det skulle vara en så stark låt , dom måste ju ha missat ninas låt som jag tycker va i mycket bättre klass verkligen,.
Förlåt mig men snälla amilia du var jätte bra förr men den här låten var inget för dig faktiskt sorry....

jaja nu ska jag snart till mitt jobb jag dom ändra min tid till 01-05 mm kul hehe ...

tror ni e fler som tycker som mig ..........Man ska la rösta på något som man tror kan få Sverige å vinna å inte tvärt om ......

Mycket besviken....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0