God morgon

Tja nu e det en ny dag å nya utmaningar hehe gick upp kl 06:00 i dag (mitt dumma nöt) i tron om att ja det e ju den 4 jag ska vara hos min sjukgymnast i dag kl 8 haha haha mm visst kommer dit å tar en lapp , kommer till kassan  hej ja jag har en tid i dag kl 8 hmm ok vänta lite sa han  ,) hmm ja du det e  onsdagen den 4 mars du har tid HAHAHAHAHAHAHAHA FYF.N vad jobbigt det blev. Jaja så jag åkte hem gick å handla å nu äter jag frukost mm gott.

Sen i dag kl 10  så sja jag till ams jag å ha möte mm mycket intressant eller inte, sen så åker jag hem å tar det lite lung ska ring louise å äta lite lunch mm ,sen e det jobbet kl 16:45 till 23 mm mycket kul verkligen Blink
En Arbetsledare sa upp sig i går hon var så trött på allt gnäll å att man typ aldrig gjorde något bra mm enligt henne, å fler vill/ska sluta hmm så ja ska man eller ska man inte vara kvar ja det e frågan det ,) nä nu så jag jag titta runt lite äta klart mm .

kyss kyss på er.......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0