Go kväll

Ja då var man hemma efter en dag på jobbet underbart hehe skulle slutat kl 21 men fick gå kvart över 7 å det var faktiskt skönt;).

ja camilla hoppas att natten blir lungn på jobbet å att allt går som det ska hahahaha som det typ aldrig gör *ler*
Ja nu har vi ätit tacos fy fan vad gott det var;)

nu ligger jenz å hundarna å ser på tv i sovrummet å jag ska strax dit jag med ;)
Hmm har funderat på om jag ska väcka bengan nu våran ödla han har typ sovit nu i en månad å ja det börjar bli lite tråkigt nu när han inte e framma han brukar ju vara det , men hmm ja dom ska ju typ sova 2-3 månader så kanske ska låta han sova en månad till..

I morgon jobbar jag natt 19-06 fan inte kul e så trött på det nu  e tp ledig en helg på två månade å det e ju jätte kul verkligen ;)..

jaja i morgon blir det en lång promenad med hundarna å sen kaffe å sova så man orkar med natten å allt underbart folk hehe ..

kyss kyss på er.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0