17:18

Äntligen hem, fy asså börjar verkligen undra vart det e man har hamnat faktiskt,Det finns ingen ordning å alla arbetsledare har olika regler ibland skäns det som att dom får olika utbildningar å hmm så e det ju inte alla ska ju ha samma men ändå e det inget som stämmer tror jag blir galen faktiskt , i går var det rena helvetet på jobbet.

Ingen viste vad dom skulle göra alla var överallt då vi inte hade någon skiftledare då hon åkt hem för att hon glömde en pärm som e jobbets å som en annan skulle ha så hon var typ borta i 3-4 timmma från jobbets. så dom var för lite folk i köket å vi var mycket mycket fler i kassan så man ville bara gå.

Å i dag var det bara tråkigt faktiskt jag känner att jag kan det här i i bland e det som att man blir lite nedtrykt som om man alldrig hade jobbat å typ e 15 år men hmm ja jag e 29 år å har jobbat inom Restaurang/cafe i fan 12 år så hmm ja om jag nu kan något efter alla dessa år vem vet något borde jag ju veta tycker jag...
Men jag har faktiskt sökt lite nya jobb så får la hoppas på dom ,,,.

Ja i morgon e man ledig helt jävla underbart hehe ska mysa å ha det trevligt med min man å mina djur vi ska nog gå på lång tur tror jag ;);) hmm en go å underbar vän på jobbet åker till thailand i morgon kl 11 snyft vill med dit;);)

jaja gott folk hoppas att ni har haft en fin dag ;);)

kram kram

Kommentarer
Postat av: linda

hmm. trist när folk ska veta bäst .. ibland får man slå dövörat till!



vi ska oxå på långrunda :D ska träffa en tjejkompis å hennes vovve :) igår va jag iväg med ett gäng gubbar och fiskade vid norska gränsen , det va sååå jävla fint!! du skulle varit med!



ha en underbar dag å njut av kylan och solen :D

kram Linda å Hugo

2009-02-14 @ 09:40:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0