tipp tapp

Tjoohoo

Hej på er alla underbara ;) i går var jag på lungruntgen ja hmmm det tog ca 3 minuter så inom en vecka får jag reda på om det e något knas med dom äntligen .

Fick ett mess från mitt lilla jobb K55 i går å det blir ett litet möte den 2/9 det ska ju bli intressant å se vad som händer om det händer något  vilket jag inte tror det kommer att göra hmm irreterande verkligen men men vad kan man göra , man måste ju stå för sina rättigheter mm.

Ha i morgon e det kräftskiva på gården fan vad kul hihihi längtar verkligen ;)

I dag så ska ja ut en tur till Gamlestan å strosa lite hehe får hoppas att det blir lite soligt ;)

Jaha lilla marie nu flyttar du från vårat lilla Falkenberg snart Hoppas verkligen att det kommer att bli bra å ja man får la kanske åka till er nästa sommar å vara en vecka hehehe, Men nu blir det ju närmare till mig än till FBG haha så nu kommer du inte undan *ler*

nä nu e kl 06:25 tror jag ska titta lite tv å mysa med nova lite ;);)

Kram kram på er .......

Kommentarer
Postat av: MARIE

Hej lilla hjärtat

närmre nej ud helt fel..ska ju flytta ovanför stockholm ju heheh ...klart ni ska komma ne vecka ...vi bor ju i naturen juu kommer bli underbRT



pöss på dej solstrålen o han en bra kräftskiva

2009-08-27 @ 17:28:21
URL: http://addesmams.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0