Kyzzzzzzzz

TJOOOHOOO

Hej hmm ja då har man börjat jobba å haft ett litet krig redan ,va fan jag har ett avtal där det står att jag e anställd på 25% å då ska ju det vara shema lagt å inget annat men hmm nu så får man höra att det e som så att det e 80 timmar på 8 veckor å ja men det e ok  tänker man men då sätter dom 84 timmar på mig i augusti å eee hallå ska jag vara ledig varannan månad då eller , det går ju fan inte .... så nu äntligen har dom ändrat , det dom ska göra e att lägga in mina tider på 80 timmar på 8 veckor sedan ska jag ha möjlighet att välja lediga tider men hmm ja den möjligheten har inte jag , då allt jag väljer aksepteras inte , vilket e konstigt...


nä nu ska jag vänta till 8 sedan rina läkaren å kolla prover;)


kramizz på er...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0