JOOOHOOOO

Hej

I går var jag hos läkaren å tog ekg mm å ja mitt hjärta mår jätte bra å har bra slag mm ,men min mage har fått nogt pulver jag ska äta varje dag samt att mina lunger host host låter lite så jag ska på en lungruntgen i morgon mm.


Så då får vi veta mer om deras historia ;);)

Ja i dag e det löne dag mm underbart verkligen men hmm ja alla dessa jävla räkningar fy hatar dom verkligen ....

Nä gott folk nu ska jag snart ut med hundarna jag ska vila en liten stund innan bara ;) hmm e ledig hela denna vecka gott men hmm ja jag skulle behöva jobba tre dagar ;;, men men  kram kram

Kommentarer
Postat av: Daniel

Unn dej nå gott sen efter räkningarna!

2009-08-26 @ 10:04:42
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: Stefan Bengtsson

Stackare... inge kul med läkarbesök... :/

Hur är det annars då? :)



kraaaam!

2009-08-26 @ 23:24:59
URL: http://TheWayOfStefan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0