Hej på er

J i dag e dag 3 sjuk som fan  fattar inte det räker att jag tittar på någon som e dålig så 2 timmar senare e jag sjuk hmmm vad e det för fel ....

ja i går fick jag mail från eva våran restaurang ägare å vi ska vänta tills johanna e tillbaka på jobbet så ska vi ha ett samtal , äntligen verkligen, nu kanske det blir ordning här...

vill gå på NRJ KONSEREN men vet fan inte om jag orkar det kan ju nästan inte andas ju ....

så ja nu så får man se hur många vänner man har på jobbet å vilka som står bakom en , det ska bli intressant verkligen vet ca 5 iallafal som e bakom mig om jag inte misstar mig...

jaja i dag blir det typ ut med hundarna om en timma städa lite , laga lite mat sova å sova sen får vi se ;);)

Älskar er alla ;)

Kommentarer
Postat av: MARIE

Men gud hur går dte me dig..fortfarande jsuk...eller så har du inget immunförsvar eller ja försämrat menar jag..stackaren..vila mycket o proppa i dig c-vitaminer ..

love u pözzzzzzzzzz

Hoppas et går bra på jobbet em :)

2009-08-23 @ 23:57:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0