God Morgon ;)

Hej ja då har man av klarat två dagars natt jobb ;) fy fan vilken fredags natt vi hadde vi skulle sälja för ca 3700 kr på en timma men plussa 7000kr å vi blev helt överkörda allt tog slut mm var katastrof fy...

Lördagen var mycket mycket lungnare å skönare att jobba hehe....

Så nu e jag ledig denna å nästa vecka hehe fan vad gott men har tagit två extra tider se om jag får dom vet att det e kassa tider för dom e redan ca 10 st som kan kök, men ja min lilla bit:chef har ju något emot mig så jag får la inte dom som vanligt....

mina prover var bra så den 24 ska jag göra en ny läkar underskökning då dom inte vet vad det e för fel på mig.

kram kram

Kommentarer
Postat av: Jackie

Ja, visste du inte att jag ska ha en liten bebis till?

Om fyra veckor!!!!! =)

2009-08-18 @ 18:24:51
URL: http://whistle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0