Sol sol

Hej det var ju ett tagsedan nu *ler* har varit bortrest några dagar åå mm det var faktiskt gott å komma bort lite ;)

men det var inte så trevligt å komma hem inte för dagen efter då blev man ju dålig då ja hmmm magsjuka , å i går vill men schef på jobbet ha ett intyg så jag gick dit i dag åå ja vad hände jag blev sjukskriven till söndag jaja det fick hon för de ;);) ...så nu e man hemma e magsjuk å har en otrolig smärta i huvet å naken då jag har en en skada på koterna efter en krock som inträfade förra året hmmmmen men jag lever ;);)...

så nu e jag hemma å tar hand om mig å väntar på att marie ska svara på msn mm å varit en stund på balkongen då det e svinvarmt här å solen står rakt på å det e typ vind stilla ,)...

Hundarna ligger där ute å vägrar att gå in å ja jag förstår dom verkligen ,

vi har fått våra skatte besked å det var ju riktigt kul faktiskt blir mycke pengar som vi får *ler*  vad får du hehe??

jaja ha en fin dag alla sköna  , så ja stina johanna otto mm längtar efter er faktiskt ni e dom bästa arbetskoleger jag nästan har haft kyss på er ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0