God morgon....

Tjooohooo


I dag e en helt underbar dag hihi min migrän e borta å det e strålande sol ;) å man har fått pengar hehe.
så nu ska jag snart åka till  willy´s jag å handla lite men innan det måste jag ut med mina så underverk hehe,

så ska jag faktiskt köpa lite levande mat till lilla bengan hehe mm glad han kommer å bli lilla killen ;)

sedan ska jag bara  ta det lungt ska jobba natt i helgen jag fredag 19-06 mmm mm mm å lördag 23:45-04 så himla underbart HAHAHAAHA.

Har äntligen börjat komma igång med min lilla privata arbete som omplaserare av hund samt att jag ska hjälpa till lite på swea hundcenter hehe fan vad kul verkligen ;);) ...

så vad händer i ditt liv ???

kyss kyss på er ;)


Kommentarer
Postat av: Jackie

Hej!

Hoppas allt ebra! Kram kram

2009-04-23 @ 08:32:23
URL: http://whistle.blogg.se/
Postat av: Linda

hej !! va roligt det låter m hundarna :) å vilket glatt humör du verkar va på :D



ha det bäst kram linda å hugo

2009-04-24 @ 09:02:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0